گاهی دلم برای خودم تنگ می شود...

گاهی با خودم می گویم:کاش آسمان بودم...

اما دوباره با خودم می گویم:اگر آسمان بودم دلم برای زمین تنگ می شد...

کمی فکر می کنم و می گویم:

کاش زمین بودم...

اما اگر زمین بودم دلم برای آسمان تنگ می شد...

کاش قطره ای بودم از باران...

اما اگر قطره بودم دلم برای کویر تنگ می شد...

واگر کویر بودم دلم برای دریا...

گاهی مثل کویرم،گاه آسمان...دریا...کوه...این روزها فقط سعی می کنم خودم نباشم..

کاش من،من بودم....دلم برای خودم تنگ شده است...!

+ نوشته شده در يكشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۰ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
asra ツ..
۲۴ آبان ۹۴ , ۱۵:۵۵
فقط گاهی:)

پاسخ :

دقیقا!!!!
Haa Med
۲۴ آبان ۹۴ , ۱۹:۰۹
منم همینطور.
من خودت بودن خیلی سخته.

پاسخ :

سخت...گاهی البته!
آوو کادو
۲۴ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۷
یه کم خودتو بغل کن :-)

پاسخ :

نمی تونم سخته! عوضش دلمو بغل می کنم!
پلاک هفت
۲۵ آبان ۹۴ , ۱۹:۵۸
حرف دل همه رو زدی..

پاسخ :

واقعا؟
اعصاب من
۲۵ آبان ۹۴ , ۲۲:۳۷
کاش اونی میشدم که خدا میخواست!

پاسخ :

انشاءالله که هستین...
آلبرت کبیر
۲۶ آبان ۹۴ , ۱۰:۵۴
آسمان و زمین مخلوطن با هم ... هر جور صلاح میدونی باش :)
بابت تاخیر در نیومدن معذرت نمیخوام :پی

پاسخ :

اولا ممنون ...

دوما من دیگه حرفی ندروم! :دی
آلبرت کبیر
۲۶ آبان ۹۴ , ۱۸:۱۰
اشکال نداره :)))

پاسخ :

:)
gandom baanoo
۲۷ آبان ۹۴ , ۱۲:۰۶
برای من چی؟!! دلت تنگ نمیشه؟!! :)))
+ متنت خیلی خوشکل بود

پاسخ :

سپاس دوست من...:)
رفیعه رجعتی
۲۸ آبان ۹۴ , ۲۰:۵۰
خودتو بغل کن!جدی میگم!!خعلی موثره:))

پاسخ :

چجوری دقیقا؟! :دی   
آقای مربّع
۲۹ آبان ۹۴ , ۰۲:۵۳
من وقتایی که از خودم راضی نیستم یا حس میکنم پسرفت کردم این حسو دارم..
کلا بزرگ شدن خودش یه تغییره... فقط باید بهتر شد :‌)

پاسخ :

دقیقا منم الان تو اون حالت پسرفت هستم!!!
ماه بانو
۰۳ آذر ۹۴ , ۰۰:۲۳
من نیز:)
برای خود خوبم...خود عاقل تر ومهربون ترم:)

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان