جهانم تار می شود!

((جهانم بی تو تار می شود...تویی که همیشه شیشه های عینکم را پاک می کنی!...))



 

(برای حانیه..دوست عزیزی که دوستش دارم...)

+ نوشته شده در يكشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۲۳ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
Haa Med
۲۹ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۵
کسی به شیشه های عینک من دست بزنه از سقف آویزونش میکنم.
جای دست میمونه روش.

پاسخ :

نوچ نوچ!!!
بیست و دو
۲۹ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۵
اونوقت من حتی هیچوقت دستمال کاغذی هم ندارم که شیشه عینکمو پاک کنه!:))))

پاسخ :

دوست من خودش تجهیزات لازم رو داره پاک می کنه شیشه های عینکمو!!!
آوو کادو
۲۹ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۵
خیلی خوب بود :-)

پاسخ :

خوبی از خودتونه :)
miss N....
۲۹ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۵
تا به حال به این جنبه ی منفی رفتن کسی دقت نکرده بودم :)

پاسخ :

:)
صآب خونـِ
۲۹ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۶
با کی بودی؟
+ فِک کنم مخاطبت خودِت باشی دُرُسته؟

پاسخ :

پایین متن نوشتم مخاطب کیه!
بانو ف تک نقطه
۲۹ آذر ۹۴ , ۲۰:۱۲
چه شیک و دوست داشتنی بود جملت :) 

پاسخ :

سپاس گزارم بانو...!
مـــــــــــــــــــــــــــــیـــــــم ☺☺
۲۹ آذر ۹۴ , ۲۰:۱۸
:-))
عینک:-))

پاسخ :

:)))
پری بانو
۲۹ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۸
زیبا 
حتی برای من بی احساس !

پاسخ :

شما که بانوی احساسی پری...نزن این حرفو....
نگار :)
۳۰ آذر ۹۴ , ۰۱:۱۹
ای جان چه قشنگ :)))

پاسخ :

:)))
یک آشنا
۳۰ آذر ۹۴ , ۰۹:۲۸
چقدر قشنگ - چقدر خوب
چقدر عالی ، چه برداشت هایی میشه کرد ، از سطحی و ظاهری تا عمیق و ژرف
-تویی که شیشه عینکم رو پاک میکنی :)))

پاسخ :

:))
حانیه
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۵:۵۴
ای جانم زهرایی
حانیه فدات شه ایشالا.
اصن خیلی ذوق کردم این پستتو خوندم.بووووووس عاشقتم

پاسخ :

:))
حانیه
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۵:۵۹
فک نمیکردم به خاطر همچین کار ساده ای اینجوری تجلیل شه ازم:-)
خیلی میخوامت رفیق

پاسخ :

:))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان