من اناری را می کنم دانه...

کم کم میرود پاییز...

نمی دانم چندبار دیگر  رفتنش را به تماشا خواهم نشست...

کودک تر که بودم همگی کنار هم آمدن زمستان را جشن می گرفتیم...

چندین انار را می آوردیم و شانس خود را با آن ها اندازه می گرفتیم!!

هر چه انار قرمز تر ،شانس و اقبال بیشتر...پدرم همیشه برنده می شد...

و من همیشه بازنده...!!

دلم برای این بازی های دوران کودکی تنگ شده است...

نمی دانم چرا جهان به بزرگ شدنم اصرار دارد..؟!


+فال حافظ من این گونه به پایان می رسد:

چو دل در زلف تو بسته است حافظ                                 به این سان کار او در پا میفکن


می اناری را می کنم دانه..

به دل می گویم:

خوب بود این مردم 

دانه های دلشان پیدا بود..

می پرد در چشمم آب انار

اشک می ریزم...

مادرم می خندد

سارا هم...!!!

 

(این پست رو از آرشیو دو سال پیش وبلاگ قبلیم بیرون کشیدم...یادش بخیر...)

+ نوشته شده در دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۱ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
صآب خونـِ
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۵:۳۵
مُبارَکِ یلداتون

پاسخ :

یلدای شما هم مبارک...!! :))
حانیه
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۵:۵۲
عزیزم اینو که تو اون وبتم گذاشته بودی:|





یلدا مبارک الفرار

پاسخ :

:) توضیحش رو نوشتم پایین!
Haa Med
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۶:۴۴
حافظ عاشقتون شده :-))))

پاسخ :

:))
یک آشنا
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۷:۴۳
هییییی
دنیا به بزرگ شدن اصرار نداره ، به کوچک شدن اصرار داره
کوچک شدن دنیای ما ، طوری که خودمان هم در آن جا نشویم :/

پاسخ :

اینم حرفیه برا خودش!
آوو کادو
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۸:۵۶
یلدای شما مبارک :-))

پاسخ :

:))
پری بانو
۳۰ آذر ۹۴ , ۲۳:۱۲
مبارکتون باشه :)
و متن زیبایی بود بانو !! 

پاسخ :

:)))
نگار :)
۰۱ دی ۹۴ , ۰۲:۵۸
ایشالا زمستون خوبی در انتظارت باشه :))

یلدات با تاخیر مبارک ؛ )

پاسخ :

:)))
بیست و دو
۰۱ دی ۹۴ , ۱۹:۰۸
میشه بزرگم بودو همون یلداهای بچگیو داشت فقط همه چی به حس و حال خود آدم بستگی داره

پاسخ :

درسته...حالم خوب نیس...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان