یه شعر قدیمی

هر چه تلاش می کنم ،نقش برآب می شود

درس بخوانم و دلم،پر اضطراب می شود


درس حساب و هندسه،برای حال ما بس است

حالم گرفته می شود ؛زنگ حساب می شود


ز شیمی و مندلیف،ز جدول تناوبی

دلم ز کربن و کروم پر التهاب می شود


من از همین درس فیزیک، چقدر خسته می شوم

وقتی مخم پر از مسائل شتاب می شود


درس ادبیات ما ،پر است از حرف وصدا

ندانمش چگونه امتحان آن چو منجلاب می شود


بحر غرور من به شعر من فتاده بر زبان

زمان امتحان فارسی حباب می شود


ز درس زیست بهتر است ، دگر سخن نگویم و

بدان زمین شناسیم علی الحساب می شود


به وقت نمره ی تمام ترم من که می رسد

ببین دبیر من چگونه بد حساب می شود!


به سمع هر دبیر من رسد همین نوشته ها

نمره ی درس های من نمره ی ناب می شود!


بیا ببین خدای من،خدای خوب درس ها

اگر تو خواهی نمره ام چو ماهتاب می شود 


دعای من همین بوَد:سعادتی،سلامتی

خدای من یکی سوال؛مستجاب می شود؟!...


+ این شعر رو وقتی دوم دبیرستان بودم نوشتم...بخاطر همینه که خیلی خوب نیس...


+ نوشته شده در سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۰ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
b lue
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۴:۴۶
از خوندنش خیلی لذت بردم فروردین جان :)

پاسخ :

خوشحالم که لذت بردین...:)
آبان دخت ...
۱۲ مرداد ۹۵ , ۱۶:۲۰
:))))
خوبه به نوبه ی خودش! منو یاد شعرای قدیمیِ بی وزن و قافیه م انداختی :)) 

پاسخ :

:))


گربه بنفش
۱۳ مرداد ۹۵ , ۰۰:۵۴
ایول
من هیچوقت نتونستم یه شعر درست درمون بگم:))

پاسخ :

شعرای منم همچین درست و درمون نیستن! 
نگار :)
۱۳ مرداد ۹۵ , ۰۱:۳۹
اتفاقا بنظر من که خیلی خوب بود :))

پاسخ :

همیشه به من لطف داری نگاربانوی عزیزم... :)
سُـرور ..
۱۴ مرداد ۹۵ , ۲۲:۳۰
به نسبت اون سنی که داشتی که خب عالیه!

پاسخ :

شما لطف داری عزیز جان.. :)
Silent ...
۱۶ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۹
وبلاگ خوووبی دارین دوست عزیز
دنبال میشید از طرف من
دوست داشتین ب منم سر بزنین و قابل دونستین دنبال کنین/خوشحال میشم🌹

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان