کبوتر نیستم اما...

مثل دل یک کبوتر دلم تنگ حریم توست....

 

بی قرارم...

بی قرارم...

بی قرار....


+ نوشته شده در دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
دیو مهربون
۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۹:۰۵
با اینکه تقریبا دو هفته پیش حرم بودم اما بازم دلم خواست:(

پاسخ :

:((
elahe sodagar
۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۹:۰۸
حرف دلموگفتی
خیلی دلم میخوادبرم
نگار :)
۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۹:۱۵
ایشالا زودتر بری زیارت آقای مهربانی :))
ایمان ایکس
۱۸ مرداد ۹۵ , ۱۹:۱۵
اشاءالله که زیارت آقا به همین زودی نصیبتون بشه
گربه بنفش
۱۹ مرداد ۹۵ , ۲۱:۴۹
مشهد هم آرزوست...
ویار تکلم
۲۳ مرداد ۹۵ , ۱۸:۵۱
تبریک میگم زیادتا!

امیدوارم قسمت بشه رفتن...
Lady cyan ※※
۲۷ مرداد ۹۵ , ۲۰:۱۹
^________^
اون روز مشد بودم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان