جنگ جنگ تا پیروزی...

خیلی شیک و مجلسی و پس از کش و قوس های فراوان جواب کنکور آمد...راستش نه تنها اصلا خوشحال نبودم بلکه خیلی هم ناراحت بودم...اینقدر گریه کرده بودم که چشم هایم هر یک مثل یک انار سرخ شده بودند!...فردای آن روز هم عروسی دعوت بودیم...عروسی که نبود ..مصاحبه ی مطبوعاتی بود...هر کسی می رسید می پرسید رتبه ات چند شده و داغ دلم رو تازه می کرد...

امروز صبح هم رفتم پیش مشاورم...می گوید پزشکی قبول می شوی اما تعهدی...اما من پزشکی تعهدی نمی خواهم...میخواهم یکبار دیگر برای هدفم بجنگم...


به نظرتون چی کار کنم یه سال دیگه بمونم یا برم پزشکی نعهدی؟؟

+ نوشته شده در يكشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
پرواز ...
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۵
پزشکی تعهدی خیلی هم بد نیست...ولی شرایطش یه کم سخته...
همین که ۲۱ سال باید تعهد بدی یا تا ۱۱ سال حق گرفتن تخصص نداری خیلی بده متاسفانه....
آروزی موفقیت :)) ان شا الله امسال دیگه تک رقمی بشی :))
نگار :)
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۶
اگه برای رسیدن به هدفت باز هم تمام تلاشت رو میکنی و ناامید نمیشی بذا سال دیگه.البته پزشکی تعهدی هم خوبه :)
پرواز ...
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۲۹
میتونی با شرایط تعهدی کنار بیایی؟!
b lue
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۳۸
 فروردین فوق العاده فوق العاده فوق العاده مثبت گرایانه انتخاب رشته کن ریسک نکن اوکی؟
فروردین جان ببین چی رو میخوای بدست بیاری در قبال از دست دادن چی؟ هان؟
پر هام
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۱
از هر کی شنیدم می گفت پزشکی تعهدی برده داریه ! 21 سال حق نداری برای تخصص آزمون بدی که عملا یعنی نمیتونی متخصص بشی .
پشت کنکور موندن هم کار آسونی نیست . اراده ی پولادینی میخواد که آدم زندگیشو بذاره روی یک روال ثابت و درس بخونه . ولی به نظرم ارزش داره که آدم برای پزشکی یک سال بمونه . خیلی ها اینکارو می کنن .
دیو مهربون
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۴:۵۸
منم تعهدی استانمون قبول میشم
ولی احتمالا نمیزنم...
تعهدی شرایط زیاد داره و مهم تر از همش ادامه تحصیل ندادنشه...
قرار نیست فقط پز پزشکی رو بدیم که بگیم پزشکی میخونیم...
بانو ف تک نقطه
۲۴ مرداد ۹۵ , ۱۷:۱۸
ببین پشت کنکور موندن اصلا آسون نیست
من کسی رو دیدم که رتبش شد ١٦٠٠و نرفت و موند سال بعد
تا بهمنم عالی خوند ولی بعدش یک کلمه نخوند،سال بعد شد٣٥٠٠!


ببین میتونی بخونی یا نه
بعدم ریسک داره
ممکنه شرایط امسالتو سال بعد نداشته باشی
خیلی خوب فکر کن
آوو کادو
۲۵ مرداد ۹۵ , ۱۸:۱۸
مراقب باش ریسک نکنی
همه ی شرایط رو بسنج، به خدا توکل کن و انتخاب کن...

+ان شا الله موفقت در راهه :-)
ایمان ایکس
۲۵ مرداد ۹۵ , ۱۹:۲۲
به سمت علاقت برو
من رتبم جوری بود که میتونستم رشته ی مهندسی سازه های ریلی دانشکاه علم و صنعت قبول بشم، چون دوستام که رتبشون از من پایین تر بود قبول شده بودند! ولی ترجیح دادم کامپیوتر برم، که به ترتیب زدم و سمنان قبول شدم
به دید درآمد و آینده ی خوب به رشتت نگاه نکن، به سمت علایقت برو، اون چیزی که توش واقعا حس میکنی خوشبختی، رشته ای رو که میدونی بهش عشق می ورزی رو انتخب کن.
اگه کاری توأم با عشق و علاقه باشه، مطمئنا همه چی رو به همراه خودش داره.
del nia
۲۵ مرداد ۹۵ , ۱۹:۴۹
اگه اون اراده آهنین رو داری بمون سال بعد
حیفه تعهدی..رسما جای پیشرفتش تا عمومیه..کلی حسرت میخوری که چرا نموندم سال دیگه رام باز بود عوضش..
ولی اگه میدونی نمیخونی امسال برو.پزشکی عمومی هم چیز کمی نیست!
آبان دخت ...
۲۷ مرداد ۹۵ , ۲۲:۲۲
اینکه میجنگی عالیه دختر...برات آرزوی موفقیت دارم عزیزم :*
reyhane aa
۲۸ مرداد ۹۵ , ۰۷:۳۷
من تعهدی هم نمیتونم بزنم چون تهران تعهد نداره!
اگه تهران تعهد داشت قطعا میزدم چون تجربه ثابت کرده هیچ چیزی تو ایران غیر ممکن نیست 5 سال دیگه یه نفر دیگه میاد شرایط تعهدی تغییر میکنه.مگه رشته های قبلی که تو سال های قبل یه سری تعهد فرد داشت ب دولت ی سریم دولت ب فرد عملی شد؟!
نرگس هستم
۲۸ مرداد ۹۵ , ۲۰:۵۷
من فقط یه چیز میگم و میرم
کنکور
دانشگاه
فقط بخشی از زندگیه
همه ی روح و جسمت و براش نذار.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان