1

به نام خداوند ناهید و مهر


کلی سرم غر زدن که چرا رشته های دیگه نرفتی ...خو دلم نمیخواست دیگه...وقتی نسبت به چیزی علاقه نباشه چجوری قراره عمرمو وقف اون رشته کنم..

قبل از کنکور مطمین بودم ک پزشکی میارم..ولی تعهدی و پردیس و آزاد چیزایی نبودن ک من میخواستم:(

انگار خدا زده پس کله ام....:/

یعنی یه کسایی زنگ میزدن خونمون می پرسیدن چیکار کردی که اصن من اینا رو نه می شناختم نه دیده بودم..:/ از دوست و فامیل و آشنا هم ک بگذریم!

اصلا مهم نیس چرا اینجوری شده...مهم اینه ک من درستش می کنم...حتما !

خداجون..این دفعه رو جان من با ما راه بیا...خسته شدم از این همه امتحان...

+ نوشته شده در جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
نگار :)
۰۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۲۴
عیب نداره..مطمئنم به هدفت میرسی :))
Eli .
۰۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۳۱
گاهی وقتا از مصلحت خدا سر درنمیاریم.
اینکه توام فروردینی هستی و علاقه مند ب پزشکی، جالبه برام.ینی حس خوبی داره.
آره مهم نیس الان وضعیت چه جوریه مهم اینه ک تو درستش میکنی و من نیز هم :)

پرواز ...
۰۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۴۹
ان شاالله که خدا کمکت کنه و به هرچی که دوست داری برسی :)
مطمئنم سال دیگه موفق میشی :))
giso0 ^_^
۰۹ مهر ۹۵ , ۰۹:۵۳

بهت تبریم میگم بخاطراین شجاعتت:)هرکسی نمیتونی چنین تصمیمی بگیره...

ان شااله موفق باشی امسال دوس جان^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان