2.به همین سادگی :))

به نام خداوند ناهید و مهر

 

امروز معلمتون ریاضی درس داد؟

-ریاضی ؟..همونی که عکس زنبور داره روش؟!!!

 

از مکالمات یک عدد بچه اول دبستانی که من خیلی اتفاقی در اتوبوس شنیدمش!

 

+احساس می کنم در دلم پرنده ای متولد شده است ...پرنده ای که شوق پرواز او را از حرکت باز نمی دارد...

+پرنده ی عزیز دلم...:)


+بشنوید

این آهنگ را اولین بار در کودکی شنیدم...

وقتی اول دبیرستان بودم دوباره پیدایش کردم:)

و تا کنون اهنگ مورد علاقه ی من بوده است

+این وبلاگ جمعه ها به روز می شود!

 

+ نوشته شده در جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۶ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
یک آشنا
۰۱ آبان ۹۵ , ۱۰:۰۱
خخخخ ، چه نوستالوژی
Eli .
۰۱ آبان ۹۵ , ۱۰:۳۳
حالِ تو خوب است. خوشحالم :))
آهنگم خوبه واقعا.
پرواز ...
۰۶ آبان ۹۵ , ۱۰:۴۵
فروردین دختِ عزیزِ ما چطوره؟!
درسا خوب پیش میره ؟!
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان