زندگی برای هر کسی رنگی دارد...!

به نظرت زندگی چه رنگیه؟

-بستگی داره ...واسه اونایی که خوشحالن سفید...واسه من سیاه!

برای بعضیا آبی..یه سری هام  صورتی شاید! زندگی برای تو چه رنگیه؟

-برای من...فعلا بی رنگه....


+راستی زندگی تو چه رنگیه؟


پ.ن:همیشه دوست داشتم یک وبلاگ داشته باشم که همه دوستش داشته باشند مثل این  و همینطور این و این یکی و خیلی از وبلاگ های دیگر...

اما وبلاگ من همیشه همینجور بوده است :/

+ نوشته شده در سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۰ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
اعصاب من
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۰:۴۴
نمیدونم
شایبد خاکستری
ولی دوست دارم اون رنگی بشه که خدام دوست داره

پاسخ :

امیدوارم همون رنگی بشه که خدا دوست داره...:)
Haa Med
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۴۹
زندگی منم فعلاً رنگی نداره.

پاسخ :

:(
پلاک هفت
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۱:۵۰
سبز و دیگر هیچ..:)

پاسخ :

حدس می زدم!
آوو کادو
۰۳ آذر ۹۴ , ۲۲:۳۵
ما وبلاگ شما رو دوست داریییم :-)))

پاسخ :

شما به ما لطف داری!
یکی دیگر
۰۴ آذر ۹۴ , ۰۰:۴۳
رنگ تمر هندی :)

پاسخ :

حالا  چرا تمر هندی؟!
آقای مربّع
۰۴ آذر ۹۴ , ۰۱:۴۲
ما هم شمارو دوست داریم !‌جزو بوکمارک های روزانه ی مایی
بنفش-خاکستری :دی

پاسخ :

شما به ما لطف داری...

یاد اون پیراهن بنفشه افتادم که روز تاسوعا پوشیده بودین! :دی
مهرداد ارسنجانی
۰۴ آذر ۹۴ , ۱۶:۲۵
اصن رنگ چیه ؟

پاسخ :

من نمیدونم...شما هم نمی دونین؟...
بانو ف تک نقطه
۰۴ آذر ۹۴ , ۲۱:۱۴
آبی و بنفش لطفا :) 

پاسخ :

بله چشم الان سرو میشه!
اسپریچو !!
۰۶ آذر ۹۴ , ۱۴:۲۴
برای اینکه دلت نشکنه:دی

پاسخ :

:/
صآب خونـِ
۲۶ آذر ۹۴ , ۱۳:۳۶
خوب رَنگ زندگی عوض میشه زود زود ولی من دوس داشتم آبی باشِ
+ گاهی هم سیا :|

پاسخ :

راست میگی گاهی رنگ زندگی عوض میشه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان