خیلی هم عالی... :)

 چقدر خوب است که فکر  می کنم روزهای خوب هنوز نیامده اند!..

+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۴ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
Haa Med
۱۲ آذر ۹۴ , ۰۰:۱۵
خیلی خوبه.

پاسخ :

خیلی خیلی خیلی خوبه :)
آوو کادو
۱۲ آذر ۹۴ , ۰۰:۱۷
خیلی هم خوب :-)

پاسخ :

:)
نگار :)
۱۲ آذر ۹۴ , ۰۰:۲۰
یکجور امید و انتظار شیرینه :)

پاسخ :

آره..خیلی خوبه...:)
آقای مربّع
۱۲ آذر ۹۴ , ۰۱:۳۷
من ۲۵ تا ۳۰ سالگی رو میخوام عشق و حال کنم :دی

پاسخ :

پیش به سوی کیف و حال!
یک آشنا
۱۲ آذر ۹۴ , ۰۹:۴۶
عالیه عزیزم
یعنی حرف نداره ، انرژی گرفتم از نوشته است
هنوز روزهای خوب نیامده است....

پاسخ :

اندکی صبر...روزهای خوب خواهد آمد... :)
اسپریچو ツ
۱۲ آذر ۹۴ , ۱۶:۵۴
اصلا هم خوب نیست:/
پس کی یخوان بیان؟
اگر رد شده باشن چی؟

پاسخ :

خوش بین باش... و امیدوار..!
مـــیـــمـــ ☺☺
۱۴ آذر ۹۴ , ۱۲:۰۲
منتظر موندن برای روزهای خوب یه انتظار شیرینه:)

پاسخ :

sweet !
miss N....
۱۵ آذر ۹۴ , ۱۹:۴۰
چقدر خوبه که یه روزی منتظر روزای بهتر باشیم:) انتظار بیهوده و شیرین :)

پاسخ :

امیدوارانه بهش نگاه کنی بیهوده نیستا! :دی
اعصاب من
۱۸ آذر ۹۴ , ۰۱:۴۵
و این یعنی امید :))

پاسخ :

:)
ثمین سعیدی نیا
۱۹ آذر ۹۴ , ۰۰:۱۴
چرا من نمیتونم این فکرو کنم؟

خیلی خوبه ها واقعا

پاسخ :

سخت نیس خیلی ..تلاش کن!
gandom baanoo
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۷:۰۵
چقدر بهتر میشه اگه زودتر بیان!!! :))))))))

پاسخ :

گل گفتی! خیلی خوب میشه!!! البته اگه بیان!
پلاک هفت
۲۱ آذر ۹۴ , ۱۹:۲۳
اینجوری همیشه امید داری..:)

پاسخ :

آری...یک امید شیرین...
تارا ..
۲۵ آذر ۹۴ , ۱۸:۲۹
یه روز خوب میاد :)
صآب خونـِ
۲۵ آذر ۹۴ , ۲۳:۲۳
اره خیلی خوبه
+ لطفا ما رو دنبال کنید

پاسخ :

چشم! :/
صآب خونـِ
۲۶ آذر ۹۴ , ۰۹:۵۶
ممنون که دنبالمون میکنید شما هم دنبال میشید

پاسخ :

خواهش میشه...
حانیه
۳۰ آذر ۹۴ , ۱۶:۰۳
کی میان؟ 
فک کنم دیگه روشون نمیشه تو صورت من و تو نگا کنن واسه همین نمیان:|

پاسخ :

میان بالاخره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان