"دلم دریاست.."

دلم دریایی شده است...

پر از نمک...

همراه هر موجی

هی شور می زند... هی شور می زند...

+ نوشته شده در سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۳ توسط She :: | سخنی؟حرفی؟
ویار تکلم
۰۵ مرداد ۹۵ , ۲۳:۵۸
دلم نوازنده خوبی ست 
در دستگاه شور میزند! 

پاسخ :

چه ایهام زیبایی....
نگار :)
۰۶ مرداد ۹۵ , ۰۰:۲۴
چقدر خوب مینویسی :))

پاسخ :

:)

شما لطف داری نگار بانو...
بانو ف تک نقطه
۰۶ مرداد ۹۵ , ۰۹:۳۳
دل من کودکی دو ساله و عشق،بخاری ..
تجربه ی دردناکی بود ...


؛)

پاسخ :


عخی...:)
پرواز ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۲:۵۴
قشنگه :))

پاسخ :

قشنگ می بینه چشاتون :)
آبان دخت ...
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۳:۵۹
عالی...
:)

:: کاش شکر اندود شود این شوری...
:)

پاسخ :

کاش...
یک من
۰۶ مرداد ۹۵ , ۱۷:۰۶

زیبا بود .

ممنونم از نظر روی وبلاگم

پاسخ :

خواهش...!
نرگس هستم
۰۷ مرداد ۹۵ , ۰۸:۴۹
این پست ایهام ب خود پسندی داره. خودت اعتراف کن:))

پاسخ :

واقعا؟..از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم...:)
elahe sodagar
۰۹ مرداد ۹۵ , ۲۰:۴۸
زنده بادفروردیناااااااااااا
فرودینیم اگه دوس داری دنبالم کن

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
باز نویسی قالب : عرفــ ــان | دریافت کدهای این قالب : HTML | CSS قدرت گرفته از بیان